sreda, julij 12, 2006

BANČNI DEPOZITI

Bančni depoziti pri nas ne prinašajo veliko. Zato je pri tovrstnih naložbah smiselno pogledati tudi malenkostno čez mejo. Na Hrvaškem vam nekatere banke pri (dvo)letni vezavi EURov ponujajo skoraj 6% obrestno mero. To pa je seveda bistveno več kot znaša ponudba naše največje banke...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kje točno si videl 6%? Za kune res piše 6%, samo za nerezidente je 0,25% odbitka (še vedno dobro), je pa obrestna mera spremenljiva. Tako, da jaz bi raje šel na fiksno 5,52%, kar je še vedno zelooooo dobro. Je pa vprašanje koliko je prenos denarja čez mejo legalen. Upam da ne napeljuješ h kaznivemu dejanju :)

Matej Tomažin pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Matej Tomažin pravi ...

Aha, vidim da sem gledal drugi link:
hrvaska verzija


kjer o odbitku za nerezidente ni nič pisalo, za dvoletno vezavo pa imaš na euro napisano fiksno 5,75%.

Ne, jaz ne napeljujem h kaznivem dejanju, ampak samo razkrivam kakšna je situacija v tujini. Sicer pa mislim, da velja načelo prostega pretoka kapitala in lahko s svojim denarjem delaš kar želiš - torej ga lahko naložiš tudi v tuje bančne depozite...

Anonimni pravi ...

Hja, se opravičujem. Še vedno živim v časih ko sem nosil šilinge in marke v Celovec. Jasno v plastični vrečki v avtu. In potem nazaj, jasno brez davka.

Anonimni pravi ...

Ali morda veš zakaj ista banka v Sloveniji daje za več kot 1% nižje obresti za devize?
Pa še to: trenutno je kuna po moje na vrhu, pozimi bo cenejša. Ampak Hypo pa 30.09.2006 zaključi akcijo. Tako da ...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...