nedelja, julij 23, 2006

DAX

Ob polletju sem postavil vprašanje, kam je namenjen nemški borzni indeks. Zaenkrat sledi vijolčni smeri:

Kaj mislite?

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

da je tako ugibanje čista loterija

Matej Tomažin pravi ...

Vem, da je loterija. Zato je vprašanje postavljeno kot privabljanje mnenj...

Anonimni pravi ...

Zame to pomeni Matej vidi marsikatero ozadje ki ga mi ne vidimo.

Samo ne pozabite da je Matej napisal članek tik pred korekcijo(katera to kaže da niti ni ampak negativni trend).

Pa preberite članek "previdno pri zlatu"(11 maja).
Tudi na to da gre po vsej verjetnosti za negativni trend nas je opozarjal(21. maja)!!
Vsi vemo kaj se je potem zgodilo(in če bi takrat prodali Eurasijo in Osteuropo pa še kaj(jaz nisem mogel ker sem bil na dopustu ampak takoj potem ker drugače ne gre pri vzajemcih)?
Bi bili na plusu ali minusu?

In korenjaki niso prodajali...

Kapo dol Matej(v 90% zadaneš-si pač človek). Želim ti vse naj naj in LE TAKO NAPREJ
lp

Matej Tomažin pravi ...

Hvala za te besede, ampak prepričan sem, da je 90% zadeval samo tisti tip iz Back to the future, ki je imel knjigo/almanah vseh bodočih športnih izidov...

Aja, pa umetnost je tudi ta, da moraš sebe včasih poslušat. Na primer pri zlatu sem sicer skočil ven...ampak potem prehitro šel notri...tko da je končni rezultat še zmeraj minus...

Ampak, saj se učimo...

Anonimni pravi ...

Od Slovenskih analitikov Ti in Zlatko Turkovič za mene najboljše razmišljata o trenutnem položaju borze in financ nasploh. Sam sem za enkrat še na slovenski borzi, bežno spremljam tujo borzo vendar bi rekel da bi po mojem mnenju težko trdil,da bo prišlo do večje padca DAX-a. Dolgoročno stavim na rast.

Igor

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...