ponedeljek, julij 31, 2006

GORENJE IN DOKAPITALIZACIJA

Danes sem pozitivno presenečen nad dejstvom, da so se vlagatelji na Ljubljanski borzi vrednostnih papirjev "pravilno" odzvali na napovedno dokapitalizacijo Gorenja - tečaj delnic je upadel. Namreč podobno reakcijo vlagateljev beležimo tudi pri tujih izdajateljih, ki napovejo dokapitalizacijo.

Pri tej dokapitalizaciji bo poleg cene najbolj zanimivo to, ali bo pri njej sodelovala tudi država oziroma KAD. V kolikor se bo KAD udeležil dokapitalizacije, potem bo še zmeraj imel nad 25%, kar pomeni dobro izhodišče za morebitni prevzem...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Moje izkušnje na borzi niso na vem kako velike zato bi prosil, da komentirate moje spodnje trditve v povezavi z delnico GRVG. Kaj mislite , da se bo v prihodnosti dogajalo z delnico...

Dejstva za GRVG (+/- komentar kako bi po moje reagirala delnica na mednarodnih trgih):

- rastoče cene surovin in nižje prodajne cene artiklov(-),

- rast prodaje in dobička podjetja majhna (-),

- prevzem Mora Moravie
kratkoročno: -,
dolgoročno: + (ob uspešnem poslovanju prevzetega podjetja)

...pomanjkanje kapitala za nove prevzeme vodi v:
- dokapitalizacijo
kratkoročno - (zmanjšanje kazalnikov uspešnosti na delnico in - prevzemne aktivnosti podjetja),
dolgoročno + (ob uspešnem poslovanju prevzetih podjetij)

- napoved države o umiku iz podjetja v dveh letih (+)

- sodelovanje države pri dokapitalizaciji (+),

- nesodelovanje države pri dokapitalizaciji (-),

- sodelovanje strateškega partnerja
pri privatizaciji (+++)


Po moji logiki bi cena lahko kratkoročno padla (cene surovin in dokapitalizacija), dolgoročno pa zrasla (privatizacija, mogoče tudi padec cen surovin na nižji nivo?)

Zanima me če kdo kaj ve ali se Gorenje varuje pred rastjo cen surovin na terminskih trgih?

Luka

Matej Tomažin pravi ...

Delnica bo v nekem delu sledila dogajanju na LJSE, drugače pa bo vse odvisno od morebitnega prevzema.

Glede surovin nisem tako prepričan, da se bodo hitro vrnile na stara, nižja območja. Tako, da bodo prodajne marže pod pritiskom...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...