nedelja, julij 02, 2006

KD HOLDING JE ZANIMIV

Zgodba o NLB-ju predstavlja zanimivo izhodišče za vse delničarje KD holdinga. Že sama ocena, da so ključne naložbe vredne okoli 200 milijonov Eurov bi to pomenilo vrednost delnice KD Holdinga preko 16.000 tolarjev.

Osebno sem lastnik prednostnih delnic in to ne samo zaradi izredno dobrih dividend ampak tudi zaradi potenciala, ki ga ima ta finančna skupina. Kljub dejstvu, da smo bili v preteklosti priča mnogim prijateljskim dokapitalizacijam, se bo ob prodaji prava vrednost hitro razkrila...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ker je precej govora tudi o naložbah,sem pogledal na njihovo stran in ugotovil,da imajo objavljeno malo zapoznelo naložbeno strukturo z dne 31.12.2005,ki vsekakor ne odraža dejanske situacije,mene osebno so vedno motile dikcije pri delitvi dividende pri prednostnih participativnih delnicah,zato sem sam tudi vlagal v družbe in sklade v skupini KD Group d.d.,ob tem bi bilo seveda lepo pregledati analizo delitve,saj se tudi ve,da so družbo obvladovale tudi povezane osebe...ki se bodo sedaj prav dobro namastile...

Anonimni pravi ...

zakaj bi prodajali kdh? mislim, da to opcijo v bliznji prihodnosti lahko odpises

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...