sobota, oktober 15, 2005

KEKSI IZ SRBIJE

V minulih dneh sem obiskal Srbijo in v sklopu lokalne borzne hiše Fima tudi nekaj podjetij, ki so se predstavila (Alfaplam, Tigar ter nekatera druga). Poleg tega sem nekaj časa porabil tudi za pregled trgovinskih polic C Marketa, kjer sem pozornost namenil lokalnim proizvodom. Predvsem keksom, ki prihajajo iz tovarn Banini Kikinda ter Jaffa Fabrika biskvita Crvenka.

Pri Baninijevih izdelkih sem kot zanimivost zasledil čajno pecivo Domaćica, ki je zelo podobno Kraševi različici čajnega peciva Domačica. Slednjega prodaja tudi Mercator, zato sem pomislil, da bi lahko Mercator pod svojo blagovno znamko prodajal srbske izdelke in si tako morebiti izboljšal svojo pogajalsko moč tudi v Srbiji kot tudi celotno maržo, saj so keksi v Srbiji bistveno cenejši kot pri nas.

Na primer biskvitni kolači s prelivom Munchmallow, ki se pojavljajo v različici jagoda ali pa v klasični različici, stanejo manj kot 100 tolarjev...

5 komentarjev:

jaka pravi ...

kakšno novo priporočilo glede zanimivh srbskih hartij od vrednosti?

Matej Tomažin pravi ...

Mislim, da kakšnih posebnih novih odkritij ni. Je pa ponovna potrditev, da je regija zelo zanimiva za investiranje ter da so trenutni kupci včasih nepotrpežljivi - pri nekaterih papirjih prehitra rast, kar povečuje možnost delne korekcije.

Sicer pa gledano makroekonomsko, je Srbija na poti razvoja, tako da se bo to tudi poznalo na sami potrošnji ter posledično tudi na rezultatih podjetij.

jaka pravi ...

kaj pa devalvacija, še grozi al ni te opcije?

Matej Tomažin pravi ...

Letos je ocenjeno, da bo okoli 15% inflacija, naslednje leto okoli 10%. Torej padanje valute je še zmeraj aktualno tveganje...

djbokacho pravi ...

"BANINI" ---THE BEST---

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...