TURIZEM - HRVAŠKA
Hrvaška turistična sezona je bila letos uspešna, vse kaže pa da bo naslednje leto še boljše. Pojavljanje Hrvaške kot destinacije leta v mednarodnih turističnih publikacijah ter drugih tujih časopisih (Telegraph, Chicago Tribune ter ostali) daje temu prostoru potrebno izpostavljenost tistim gostom, ki pustijo v turističnem kraju več kot povprečni turist iz Slovenije, Madžarske, Slovaške ali Češke.
Glede na obstoječi trend vse večjega zanimanja je vsekakor škoda, da slovenska podjetja, ki se ukvarjajo s turizmom, niso konkretneje posegla v lastništvo hotelov ter drugih turističnih podjetij, ki poslujejo predvsem v Dalmaciji. Z novim letom prihajajo nova pričakovanja in s tem tudi nove valuacije podjetij, ki pa bodo po vsej verjetnosti višje od letošnjih.
Po drugi strani pa se lahko omenjena slovenska podjetja ter predvsem Slovenska turistična organizacija vprašajo, kaj se lahko da storiti, da namesto Hrvaške pride na tako mesto v mednarodnih publikacijah Slovenija...
Po drugi strani pa se lahko omenjena slovenska podjetja ter predvsem Slovenska turistična organizacija vprašajo, kaj se lahko da storiti, da namesto Hrvaške pride na tako mesto v mednarodnih publikacijah Slovenija...
Ni komentarjev:
Objavite komentar