torek, avgust 08, 2006

BOJ ZA TRŽNI DELEŽ

Danes so me klicali iz Zavarovalnice Triglav in mi ponudili, da se pri meni doma oglasi "svetovalec". Obisk naj bi mi pripadel kot "ugodnost", ker varčujem v njihovem vzajemnem skladu, sama vsebina obiska pa naj bi se vrtela okoli novih produktih Zavarovalnice Triglav.

Žal sem obisk zavrnil, saj mi ponujeni termin ni odgovarjal. Mi pa je sama ponudba dala misliti, da se boji za stranke šele dobro začenjajo...

Ene družbe bodo zmagovale z vztrajnostjo (prepričevanjem) druge pa z delom (donosom)...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

...sam se z njimi borim za pridobitev njihovih delnic,saj sem imel v dobi lastninjenja pri njih sklenjeno polico ŽZ,kar nam je bilo obljubljeno,da bomo kot F.O.te delnice dobili ob zaključku lastninjenja,...
- klical na vlado MF - še ni izdelanih zakonskih osnov;
- klical na Triglav - niso seznanjeni z dogodki;
- klical na KAD - dokler ni zakonskih osnov,ne morejo povedati nič konkretnega,a pripadajoče delnice pri njih so ...
- problem pa bo tudi v uveljavljanju pravic,saj je zahtevano obdobje t.j.leto 1990 že zelo daleč in je velik vprašaj kako in po kakšni metodologiji bodo določili upravičence...
- morda bi bilo pa dobro klicati v Bruselj...

Anonimni pravi ...

...jasno je,da jih zanima tržni delež,saj smo po % BDP v po pokojninski reformi v Sloveniji na repu med državami,ki so te reforme izpeljali istočasno kot mi in sicer:
- Poljska 5,5% BPD
- Madžarska 5,2% BPD
- Češka 2,5% BPD
- Hrvaška 2,4% BPD
- Bolgarija 2,3% BPD
- Slovaška 0,9% BPD
- Slovenija 0,4% BPD
Obenem pa velja tudi ugotoviti,da novela ZPIZ-1 dovoljuje sklepanje kolektivnega pokojninskega in invalidskega zavarovanja,tako tudi v vsaki drugi državi članici kot tudi obratno za njih pri nas,tako,da bo še velika "gužva" posebej,če bodo sprejeti tudi popravki dohodninske zakonodaje oz.zmanjšanje števila priznanih olajšav in ohranjanje tako "pokojninske" olajšave...

Anonimni pravi ...

/13/...komaj čakam,da gredo na borzo,kjer se bo pokazala njihova prava vrednost,saj nikjer v Evropi ne obstaja podobna monopolna zavarovalnica,ki ji tudi država dovoli,da ima tak tržni delež,saj ji potemtakem to uslugo vrača na različne načine...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...