četrtek, avgust 17, 2006

TRŽNA NIŠA TURIZMA

Slovenski turizem ima priložnost predvsem v specifičnih tržnih nišah. Ena izmed teh je tudi adrenalinski turizem, kamor spada npr. skok s padalom. Bodisi iz letala ali pa iz kakšnega hriba. Spodnja slika je današnji utrinek iz planine Vogar nad Bohinjem:


Polet v tandemu stane 75 EUR, kar za zahodne turiste ni veliko. Potencial leži predvsem v učinkovitem marketingu, saj sem prepričan, da pol Ljubljane vključno s tujimi/domačimi turisti o tej ponudbi ne ve veliko... Za vzor bi si lahko vzeli Novo Zelandijo, kjer ti po mojih izkušnjah tak paket prodajo še preden prideš v mesto...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

http://www.finance-on.net/?MOD=show&id=160398

Anonimni pravi ...

Mogoce to lahko delajo na Novi Zelandiji. Jadralno padalstvo je zelo odvisno od vremena. Sele danes, po treh tednih je bil zopet dan za letenje.
Te storitve ni mogoce prodajati preko interneta pol leta vnaprej.

Tomaz

Matej Tomažin pravi ...

Super za link za tale članek iz Financ. Sem ga popolnoma spregledal, saj sem bil čez dan odsoten...in ko sem prišel nazaj v Ljubljano sem imel očitno isto vsebino v mislih...

Glede marketinga pa je ni fora, da prodajas pol leta vnaprej, ampak da to tržiš na razno raznih koncih. Na primer če je v Ljubljani kakšen dogodek, bi se taka storitev brez problema prodajala kot nekaj, kar lahko turist dobi poleg tistega dogodka v Ljubljani.

Sicer pa se tudi na Novi Zelandiji vreme hitro spreminja...

Matej Tomažin pravi ...

Aja, glede Nove Zelandije sem mislil to, da ti paket prodajo ko potuješ iz enega kraja v drugega...in vmes ti prodajo stvar v naslednjem kraju...

Torej nekaj v smislu: "Zakaj pa ne bi tega probal jutri. Če si prišel na drugi konec sveta, lahko vsaj poizkusiš to..."

Anonimni pravi ...

Ja, res je jadralno padalstvo magnet ki privlaci turiste. Tudi ce zaradi slabega vremena ni mogoce leteti.
Meni ni bilo nikoli zal da sem prisel v Bohinj, kljub temu da zaradi premocnega ali nepravega vetra nisem mogel leteti iz Vogarja.

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...