torek, avgust 29, 2006

PETROL

Tisti, ki so prejšnji teden kupovali v območju med 105k in 110k, bodo danes bili na dobri preizkušnji, da bi pri 118k že kaj vnovčili.

Žal pa današnje prve minute trgovanja razkrivajo, da so na nakupni strani mali delničarji (veliko poslov, malo število lotov). Ti pa ponavadi prihajajo zadnji v vrsti....

Torej previdno...

9 komentarjev:

jaka pravi ...

js sm mal premisljeval, da bi vnovčil profite hehe...

castro pravi ...

zgleda, da se je danes splačalo prodati za 118k ;)

jaka pravi ...

ja, sem vidu, kaj sm zamudil zarad enga debilnga sestanka.... grrr

Anonimni pravi ...

Toliko pompa na koncu pa nič . Ni mi žal da sem prodal po 103500(kupil pa po 90,900).

Matej tebi pa hvala za pravočasni info v imenu nas malih delničarjev (sem prepričan da bi marsikateri kupil po 118k)
B

Anonimni pravi ...

Da ne bo pomote pordal po 103,5 ko je skočilo za 10%
LP
B

Unknown pravi ...

še pravi čas sem pobegnil

Matej Tomažin pravi ...

Zanimivo, da so v petek dobro oz. prej obveščeni ljudje mislili, da bo cena močno skočila...

V bistvu je, toda samo za prvih deset minut torkovega trgovanja....

Anonimni pravi ...

Mislili ali govorili?

Matej Tomažin pravi ...

Ja, če pogledaš posle prejšnjega tedna, ko je Petrol "brez" pravega razloga kar rasel...v ponedeljek pa smo doživeli rusko razkritje....bi rekel, da so mislili (in kupovali)...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...