ponedeljek, avgust 07, 2006

INOVATIVNOST DNEVNIKA

Dnevnikov nasprotni predlog o tem, da Luka Koper raje objavlja javne objave v Dnevniku kot pa v Delu je vsekakor razmisleka vreden.

Prvič Dnevnik ubira novo tržno pot pridobivanja klientov (preko skupščin) in to s smiselnimi argumenti (cenejši smo). Vprašanje je samo ali bodo drugi delničarji to razumeli.

Zaplet vidim isto kot, da bi upravi podejtja nakazal, da je nekje nekaj istega ceneje. Torej denar leži na cesti. Samo pobrati ga je potrebno. Isto kot so očitno storili pri Petrolu.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

...velikokrat je v naših gospodarskih družbah prisotna miselnost,da se objavlja Sklic skupščin samo zaradi zakonskih "formalnosti" 30 dni pred sejo v enem časopisu z npr.veliko naklado:Delo;Dnevnik;Finance;Primorske Novice;Uradni List;...pogosto pa je tudi prisotna želja nekaj prikrivati,saj se ve,da ima "mali" delničar 3 dni po sklicu skupščine možnost podati "svoj" nasprotni predlog,tako se pa prevečkrat zgodi,da sam "mali" delničar dobi "uradno" vabilo mnogo kasneje,kot je to v sredstvih obveščanja,tako da je omenjeni 3 dnevni rok že zdavnaj mimo...tako,da smo na področju varstva "malih" delničarjev še vedno na začetku...glede Dnevnika,pa to ni prva taka družba,da bi bilo to kaj čudno...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...