sreda, februar 14, 2007

NOVI REKORDI

Danes smo na zahodnih borzah lahko gledali kako tečaji delnic cvetijo. Novi rekordi v Ameriki, Nemčiji in še kje so vsekakor nasmehnili mnoge delničarje.

Skeptiki tokratnega optimizma pa še vedno potrpežljivo čakamo na konkretnejši negativni popravek...

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

In tečaji bodo rasli vse dokler bo dovolj skeptikov. Temu se reče "climbing the wall of worry".

Anonimni pravi ...

DAX (prav tako NIKKEI)še ni dosegel vrednosti s katere je padel.
Jaz pa privoščim tistim ki so pred leti vlagali tja.

Čeprav osebno menim da je Krka boljša investicija ker so tu malo globji razlogi za rast...(sam sem bil dolga leta skeptik in sem jo prodajal po priporočilih analitikov) pa sem vedno bil potem razočaran

Anonimni pravi ...

Tisti, ki je vložil v DAX pred 10 leti, ima še vedno povprečni letni donos okrog 8%. In to dve leti po začetku internetne manije.

Sicer pa to ne igra nobene vloge. Pomembno je, kaj se bo dogajalo v prihodnosti, tega pa ne ve nihče. Ne za Krko (tudi ta ne bo vedno samo rasla) ne za DAX.

Anonimni pravi ...

Se strinjam glede DAX-a z predhodnikom glede NIKKKEI-a pa z pre-predhodnikom.
Pomembne so le informacije.

Iz Krke so (še zmeraj) zelo dobre.

Anonimni pravi ...

scepec prihodnosti?

rast do objav rezultstov v marcu, naceloma naj bi bili dobri tako da se nadaljna rast do aprila potem pa mogoce se celo scenarij iz 2006

se pa strinjam s tomazinom, da bi bila fina ohladitev pregretih trgov

Anonimni pravi ...

14 dni nazaj sem podal kitajski indeksni sklad.
Pa cakal na "nujno" korekcijo. Pa nic.
Pa sem danes obupal nad njo...

Anonimni pravi ...

Matej, mogoče te bo zanimalo, glede na to, da si v KDHR:

Rekordi padajo tudi v Sarajevu

Nove rekorde so vknjižili na sarajevski borzi, delniški SASX- 10 in indeks skladov BIFX sta se zvišala za pol odstotka oziroma 0,4 odstotka. Prav toliko je pridobil s 120 tisoč evri najprometnejši sklad Big Invest, katerega 8,32 odstotka je od začetka meseca v lasti KD Holdinga.

Anonimni pravi ...

patience is a virtue!

Anonimni pravi ...

Pri borzi so edino pravilo informacije...

LP
Tine

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...