torek, februar 27, 2007

WTI - 1.TEDEN

Danes smo na borzah zaznali tsunami. Začel se je na Kitajskem, preselil v Evropo in končno tudi v Ameriko. Rdeča barva je preplavila trgovalne platforme, kot da bi komunisti začeli na vso moč oglaševati...


V sklopu trgovanja sem danes zaprl obe poziciji, ki sem jih imel:
  • zapiranje short pozicije Dax
Na žalost sem jo zaprl prehitro in sicer tik pod 6900 indeksnih točk - pričakoval sem kratkoročni odboj, saj se v tem območju nahaja spodnja trendna linija kanala, o katerem sem govoril prejšnji teden. Žal ga nisem dočakal in borzni indeks se je premaknil dodatnih 100 točk nižje. Po vsej verjetnosti bom nekaj časa počakal, nato pa ponovno vzpostavil short pozicijo, saj sem mnenja, da en dan pač ne bo dovolj za vse tiste medvede, ki se letos čez zimo niso naspali.
  • zapiranje short pozicije USD/JEN
Skladno s ciljnim premikom sem zapiral pozicijo okoli 119 USD/JEN. Tudi tukaj sem pričakoval določen odboj, ki se je sicer pojavil, toda na žalost dogajanja nisem spremljal (imel sem telefonski pogovor). Tako se je priložnost izmuznila in razmerje je zdrsnilo v območje 118,5. Tako kot pri DAX-u tudi tukaj razmišljam o vrnitvi. Kdaj? Še ne vem.

Poleg zapiranja obeh pozicij sem danes kratkoročno kupil in prodal srebro:
  • nakup/prodaja srebra
Žlahtne kovine so trenutno v zelo pozitivnem trendu, saj dobivajo veter v hrbet iz različnih strani: dražje nafte, šibkejšega dolarja ter geopolitičnih napetosti. Danes smo zaznali kratkoročni negativni popravek, ki pa je z draženjem nafte ter izrazitim padcem dolarja hitro izginil. Tehnično zgleda slika srebra takole:

Vir: TradePort2

Pri srebru bo treba veliko pozornosti nameniti območju 15 dolarjev, kjer se nahaja lanskoletni vrh. V kolikor bo le-to območje prebito, potem se nam nasmiha rast še za kakšen dolar ali dva.

Trenutno nimam nobene odprte pozicije, trgovalni portfelj pa se je danes le obarval zeleno in kaže plus 17,57%.
__________________
Dodano ob 21:30H:

Skladno z gibanjem na ameriškem trgu, ko je DJIA izgubil preko 500 pik, sem takoj letel vzpostavljati nakupno pozicijo. Toda človeški faktor vznemirjenosti je terjal svoj davek: zamešal sem nakupno/prodajno naročilo in tako pri 12.213 šel v short pozicijo namesto v long. Ker je trg hitro reagiral, sistem pa zaradi prehitrega spreminjanja zavračal naročilo, sem uspel zapreti naročilo šele 50 indeksnih točk višje. Nato sem takoj vzpostavil dolgo pozicijo, ki sem jo držal dodatnih 52 indeksnih točk rasti, tako da v bistvu z obema transakcijama nisem kaj veliko napravil (razen velikega impulza adrenalina).

Sicer pa sem zdrs uporabil še za:
  • dolga pozicija USD/JEN
Povsem kratkoročno razmišljanje, saj je razmerje padlo do 117,5.

  • dolga pozicija srebro
Padlo v območje 14,1 in ko sem kupoval je bilo že 14,2...

Torej konec dneva bom očitno imel zgoraj odprti poziciji. Vrednost portfelja pa se je malo zmanjšala...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Matej,
danes sem kupil call cg1614 pri 2 eur na Dax. Držim tja do 2 dni oz. če se bo B wave korekcije zasukal tja do 6.650-6700, potem zopet krepko na put, za dax pričakujem finalno C wave korekcijo pod 6.000 točkami. Tvoj komentar /

Matej Tomažin pravi ...

Ja, se strinjam da je porast za nekaj odstotkov povsem možen razplet. In da, strinjam se, da padec še ni končan.

Nevarnost je predvsem v ameriških makro podatkih, ki bi lahko kratkoročni optimizem relativno hitro zadušili. Zato je potrebno pri vseh teh odbojih zelo veliko pozornosti - oziroma postaviti trailing stop losse...

Anonimni pravi ...

yep, se strinjam, sploh pa današnji podatki na dolgi rok niso ohrabrujoči: produktivnost, sploh pa stroški dela!!Bom počakal če bo 90 dnevna dax linija zdržala vsaj še kak dan, tako da ostajam na call do jutri!!

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...