sreda, februar 21, 2007

WORLD TOP INVESTOR

Danes sem se priključil tekmovanju in blog je idealno mesto, da razkrijem in tudi razložim poteze (transakcije), ki jih bom/sem opravil. Seveda to niso investicijski nasveti.


Vzpostavil sem dve kratki poziciji (kar pomeni, da vrednost raste, če osnova pada):

  • short DAX
Na zahodnih trgih pričakujem določeno korekcijo. Sprva v Ameriki, kjer zadnje dni dobivamo bolj slabe makroekonomske podatke, nato pa tudi na drugih razvitih trgih - tudi na nemškem trgu.

Na dolgoročnem grafu lahko opazimo, da se DAX približuje zgodovinskim vrhom kot tudi, da že dolgo, dolgo časa ni bilo poštene korekcije. Seveda nanjo čakat je lahko zelo nevarno (drago), toda podrobnejši pogled na trendni kanal, ki se oža, poda misel za short pozicijo:



Na kratkoročnem grafu lahko lepo vidimo, da se je zadnje dni trg gibal v območju zgornje linije in ker mu jo ni uspelo prebiti navzgor, pričakujem vsaj dotik spodnje linije.
  • short USD/JEN
Danes je japonska centralna banka zvišala obrestno mero, pa je jen kljub temu izgubil na vrednosti. Razlog je v tem, da so ob dvigu japonski bančniki razložili, da se bodo prihodnji dvigi obrestne mere zgodili ko se pač bodo zgodili. In tako se je pojavilo mnogo ugibanj, da je letos z dvigovanjem obrestnih mer na Japonskem konec. Jaz vseeno mislim, da se bo jen v prihodnje okrepil.




Na zgornjem 30 minutem grafu lahko lepo opazimo, kako so vlagatelji reagirali na objavo japonske centralne banke. Dnevni vrh je bil tik pod 121,2, trenutno pa se je razmerje med dolarjem in jenom spustilo pod 121. Osebno pričakujem, da bo razmerje ponovno testiralo območje 119.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Sem upal, da se boš odločil za to tekmovanje. Najboljše je pa to, da boš o tem pisal na blogu.
Srečno!

natanos pravi ...

Pri takih tekmovanjih vedno zmaga kakšna gospodinja, ki ima srečo. Jasno, naslednje leto zmaga druga gospodinja, poznavalci trga/trgovanja pa, recimo, zmagajo na dolgi rok, ampak tega itak nihče ne opazi.

Na tvojem mestu bi šel javno tekmovat samo v primeru, če bi Poteza to dobro plačala. Če ti ne bo šlo dobro, se bojim, da boš izgubil kar precej ugleda.

Čestitke za pogumno odločitev in srečno!

Matej Tomažin pravi ...

Važno je tekmovati.

Rezultat pa je na koncu lahko zelo različen. V tem sklopu bom pokrival samo nekaj pozicij, kar pomeni, da to ni najboljši pogled v to, kar npr. dela celoten portfelj.

Pri ugledu pa je tko, da ima vsak vlagatelj svoj pogled na borzni svet. In ti pogledi se med seboj razlikujejo, kot tudi enkrat so pravilni drugič so napačni.

Če bodo letos moji pogledi napačni, po mojem ne bo trpel ugled ampak bolj moja denarnica :)

Anonimni pravi ...

Jaz sem se preusmeril iz zahoda na domači trg. Menim da je "korekcije" konec zahod pa res zelo rizičen

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...