sreda, maj 03, 2006

HRVAŠKI TURIZEM NA DOBRI POTI

Minule dni sem preživel na hrvaškem Pagu, kjer so me v kontekstu turizma ter nepremičnin presenetile tri stvari:

  • Na otoku se vidno pripravljajo na turistično sezono, saj je zaznati polno "gradbišč", ki nakazujejo na obnavljanje in urejanje sprehajalnih poti, cest, lokalov ter plaž. Prepričan sem, da se bo izgled turističnih krajev na Hrvaškem v prihodnjih dveh do petih letih bistveno izboljšal.
  • V majhnem kraju Lun sodeč po pripovedovanju lokalnega gostinca beležijo vsak dan zainmanje za nakup nepremičnin. Glede na majhnost kraja sem prepričan, da je to dober pokazatelj trenutnega trenda hrvaških nepremičnin - seveda ne smemo pozabiti, da bo Hrvaška kmalu dobila povezavo nizkocenovnega prevoznika, ki bo priletel direktno na jadransko obalo. Lahko si predstavljamo, da bo to še dodatno vplivalo na okrepitev povpraševanja po nepremičninah.
  • V mestu Novalja rastejo hiše-apartmaji kot gobe po dežju. Spominja me na zlate čase turizma tik pred 1990, ko se je na veliko gradilo.
Glede na pozitivne trende hrvaškega turizma je pričakovati, da se igra nepremičnin še ne bo tako hitro končala. Ste že izbrali svoj kotiček za preživljanje prostega časa?

Ni komentarjev:

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...