nedelja, januar 28, 2007

POHVALA DRUŠTVU MALIH DELNIČARJEV

Čeprav sem dosedanje delovanje Vseslovenskega društva malih delničarjev razumel bolj kot politično igro, pa mi je sobotni oglas v Delu o pozivu malih delničarjev Pomorske družbe d.d. dal vseeno nekaj upanja, da za male delničarje obstaja nekaj upanja:

Vir: Delo

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Glede na moje izkušnje z g. Verbičem bi rekel, da ima to združenje lepo prihodnost, saj se ne bo pustil kar tako žejnega čez vodo peljati.

Anonimni pravi ...

no jaz imam občutek, da je zgodba vseeno bolj taka... dobiti večje število delničarjev oz. glasov in jih obrniti v svojo prid.. oz. jih prodati najboljšemu ponudniku...

Anonimni pravi ...

Lahko bi se že ojunačili in objavili vse družbe,ki so na eleganten način izstisnile ali to nameravajo male delničarje ter ob tem skrbeti za določitev poštene cene delnic,saj je prav zaradi neaktivnosti dela zainteresirane javnosti,prišlo do sprejetja takšne zakonodaje,ki je trenutno bolj pogodu velikom delničarjem (Arkada,Golf in Kamp Bled,Zavarovalnica Triglev,...)

Anonimni pravi ...

...
- Arkada d.d.
- Activa Invest d.d.
- Gorenje d.d.
- Golf in kamp Bled d.d.
- Slovenska Industrija Jekla d.d.-LAMETA d.d.
- TERMO d.d.
- VIPA Holding d.d.(delniški sporazum)
- Zavarovalnica Triglav d.d.
...verjetno imate vi več vpogleda in tudi več podatkov...

Anonimni pravi ...

/13/...danes izbris predkupne pravice na Splošni plovbi...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...