sreda, januar 24, 2007

SBI20 ČEZ 7000 TOČK

Pred dvema mesecema je SBI20 prešel 6000 indeksnih točk, danes pa je osvojil nov vrh, ki se nahaja nad 7000 indeksnih točk:

Vir: LJSE

Ob tako pozitivnem gibanju je na mestu vsekakor vprašanje, kdaj nas bo presenetila korekcija.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Če Krka jutri predstavi rezultate pod pričakovanji bo pomojem to povzročilo podec celotnega indeya... korekcija bo pomojem hujša kot maja lani, ker so tečaji močno prenapihnjeni.

Anonimni pravi ...

strinjam da lahko krka vpliva na konec tedna, mislim pa da bo do korekcije letelo se vsaj dva tedna do dva meseca potem pa bodo na 24ur.com spet brali podatke iz kronike.slovenski index se bo povlekel v primeru slabih krkinih rezultatov, vendar v primeru da svetovni se vedno norijo bo tudi nas se sel z njimi.
na kratki rok seveda

Anonimni pravi ...

Matej, pa se ja nisi pred casom cisto izpraznil in sedaj besno cakas korekcijo.
Tudi sam sem zadnje dni nekaj malega umaknil. In prelozil na Balkan (ki pa tudi ni poceni).
Cakam jutrisne podatke KRKG. Sem preprican da bodo zelo dobri. Kar pa se vedno ne (moja ocena) bo opravicilo visoko ceno. Ker sem se vedno precej velik lastnik KRKG pa upam da se bo evforija nadaljevala. Ja, kot bi igral LOTO. Ampak s taksno rastjo dobicka bo KRKG tudi ob konzervativnem vrednotenjem cez 2 leti dosegla danasno ceno.
Pa kaj je 2 leti proti vecnosti.

Matej Tomažin pravi ...

Nisem se nic izpraznil. Kar sem nazadnje prodajal je bil KDIR in sicer sem menjal za KDHR in KDHP, to pa mislim drzati se nekaj casa...razen ce ne bo cena dosegla neko meni posteno vrednost glede na nalozbe....

ja, za krko pa se strinjam, da bo ob dobrem poslovanju tudi te nivoje prej ko slej upravicila.

Govor o korekciji je mogoce bolj smiselen iz trgovalnega vidika in ne toliko iz vidika dolgoročnega investiranja....

Anonimni pravi ...

Mah jast verjetno jutri KRKG prodajam. Za hec sem šel računat PE Krke ob pretpostavki 125MEvrov dobička in dobim 25.4. Kar je precenjeno glede na primerljive konkurente v regiji(Richter, Egis). Da dosežeš 125Mevrov dobička bi morali pa odpravit vse tiste rezervacije + imeti še boljše četrtletje. Krka je super firma, ampak čas je za kratkotrajen umik(čredni nagon). Poleg tega kdor malo bere recimo portfolio.hu lahko vidi da so Richter in Egis v nemilosti analitikov predvsem zaradi ruskega vladnega programa, kjer so Rusi preveč zapravljali, zamujali s plačili itd. zdaj pa režejo stroške. Ni vse zlato v Rusiji. Itak pa je za razmislit o večjem umika portfelja iz trga, ker ko gledaš te grafe za par let nazaj si(DJ, Nasdaq) človek misli, da so rezultati podjetij šli v nebo(kar seveda ne drži). Kdor visoko leta nizko pade pravijo. In ko DJ začne padat začnejo drugi še 2x bolj. Graf SBI pa pove več kot tisoč besed...nobenih novic tečaji pa za 15% gor hehe.

Anonimni pravi ...

Že prodajam moj sveženj da si končno lahko privoščim en malo boljši avto

Anonimni pravi ...

Jaz bom pa kupil (če pade še toliko več). Tko delam že 15 let...
Novice pa še pridejo....:)

Anonimni pravi ...

Kar se tiče KRKG... Poglej portfelje največjih slovenskih skladov in idov, pa še kakega tujega, ki vlaga na naš trg. Večina ima Krko na prvem mestu, skoraj pri vseh pa je med prvimi tremi. Glede na pomanjkanje konkretne ponudbe zadnje čase in na zgoraj omenjeno stanje je cena razumljiva. Plus novi investitorji prihajajo na naš trg (ABN AMRO).
Še vedno smo Balkan in na ta način nek izgovor za tako visok PB in PE Krke + če ciljaš na dolgi rok je cena po moje upravičena.

Anonimni pravi ...

Na koliko pa trenutno vrednotiš KD holding in kakšna so pričakovanja okrog tega holdinga (Slovenica, Dezelna banka, se kaj?)

lp

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...