PETROLOVO POSLOVANJE
Če tokrat izpustimo finančno poslovanje in se osredotočimo na "vsebino", potem lahko iz tokratnega poročila o lanskoletnem poslovanju ponovno dobimo potrditev vse močnejše zastopanosti diselskih goriv v strukturi prodaje naftnih derivatov:
Vir: letna poročila, lastni preračun
Slednje nam seveda pove, da se mora Petrol potruditi, da proda isto količino naftnih derivatov, saj lahko ob današnjem razvoju avtomobilske industrije predpostavimo, da se povprečna poraba goriv (posebej diselskih) zmanjšuje. To razloži tudi skromno rast količinske prodaje:
Vir: letna poročila, lastni preračun
Odpiranje novih bencinskih servisov ali pa nakupovanje obstoječih bo po vsej verjetnosti edini način, da se količinska rast izboljša. To pa je seveda skladno s trenutno strategijo Petrola...
Odpiranje novih bencinskih servisov ali pa nakupovanje obstoječih bo po vsej verjetnosti edini način, da se količinska rast izboljša. To pa je seveda skladno s trenutno strategijo Petrola...
7 komentarjev:
hmm ampak glede na Petrolov trg se mi ne zdi nepomemben podatek, da so "dizli" vedno bolj priljubljeni
se pa strinjam, da je Petrol omejen s številom črpal oz. teritorijem
Saj to pravim. Da je vse več "dizlov", je zelo pomemben podatek. saj ob vsem drugem nespremenjenem potem ljudje porabijo manj denarja za goriva.
to ti lahko potrdim iz prve roke. ko sva se z ženo vozila v nissan almeri, sva na za bencin pustila okoli 50 evrov na tank. Zdaj pri toyoti corolli verso pa okoli 40 evrov.
manj prodajo tega bencina in dizla bolje je za vse nas. Stvar vlagateljeve vesti pa je; a to ekološko katastrofo, čim večjo porabo v lovu na čim večji dobiček podpira al ne.
se pa zna ta trend v prihodnje spremeniti. glede na obseg porabe dizla in pozresnost drzave je pricakovat povecanje trošarin na dizel. mislim tudi, da je razvoju dizelskih motorjev rahlo pošla sapa, trend avtoindustrije kaze bolj v proizvodnjo manjših, poceni avtov, ki pa praviloma niso najbolj primerni za dizel motorje.
mogoce se pa tudi motim...
Različni avtomobili imajo različno velike tanke, tako je podatek, koliko te stane en tank, povsem nerelevanten. Pomembneje je, koliko km z njim prevoziš oz. posledično, koliko km prevoziš z 1€. Pa še to je treba normirati cene goriva na isto časovno obdobje, saj najbrž bolje od mene veš, kako živahno nihajo, in privzeti kolikor toliko enake vozne navade (poraba v mestu je čisto nekaj drugega kot pri tekoči vožnji zunaj naselja). Ne smeš pozabiti, da je dizelski motor praviloma dražji, tako da je treba vključiti še "amortizacijsko" dobo. Last but not least je tu še pričakovana življenjska doba motorja in znano je, da cijazenje v kakšni ljubljanski gužvi, po možnosti še z neogretim motorjem, zelo "blagodejno" vpliva na to, sploh pri dizlu.
Ne vem zakaj so ljudje tako nori na "dizle"
Sam sem izračunal da bom še 10 let v plusu in presedlal na "benzinarja".
Skratka ali dat veliko prodajalcu vozil ali malo manj prodajalcu goriva(pa za tisto razliko kupit PETG:).
Pa še "dizel" in "bencin" sta vse bližje cenovno
Kaj pa tople zime&kurilno olje kupujejo le še bageristi in traktoristi?
Objavite komentar