četrtek, april 05, 2007

DOGOVORJEN POSEL?

Ko sem prebiral uradna obvestila na SEONET-u o izstopu Triglava DZU oz. skladov, ki jih upravlja, iz Istrabenza ter nakupu podobne količine delnic Istrabenza s strani Maksime, sem se takoj vprašal, kakšna je bila cena celotnega posla in kdo je bil vmesni posrednik (Triglav je prodajal 3.4.2007, Maksima pa kupovala 4.4.2007).

Kot vlagatelja v vzajemnem skladu Triglav steber 1 me take prodaje stisnejo pri srcu, saj sem prepričan, da iztržena kupnina po vsej verjetnosti ni maksimalna - prave cene sicer ne poznam, toda če bi bila odlična, bi se lahko družba za upravljanje brez sramu pohvalila.

Tako pa ostaja občutek, da so se ponovno razdelile karte...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

To je pameten izstop. Pri istrabenzu ne bo prevzemne premije. To bodo lopovi pokradli.

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...