četrtek, april 19, 2007

WTI - 8. TEDEN

Minuli teden brez transakcij. Tokratni padec na Kitajskem je imel manjše vplive, čeprav se je o kitajskih obrestnih merah samo špekuliralo. Mogoče bo kaj več premikov, če bo do spremembe res prišlo.

Sicer je smiselno spremljati jen, ki ima vse pogoje da pozitivno preseneti. Tukaj mislim predvsem na morebino zvišanje obrestne mere v maju s strani japonske centralne banke.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Sam menim, da je dvig obrestne mere v maju samo špekulacija. Ne bi upal stavit na kaj takšnega. Če pogledamo tehnično sliko je čist bull AMAPAK RAVNO ZATO sem šel short. Po Fisherju je bil gap višje, da se pobije shorte (ubili so mojega kolega) in sedaj bi bilo za pričakovati korekcijo nižje.
Matej ti še imaš short?

p: short EUR in NZD (že dlje časa)

Matej Tomažin pravi ...

Imam še zmeraj short. Je pa res, da sem danes razmišljal o zaprtju, ampak po mojem še ni končano.

Res je, da je v bull trendu. Res je tudi, da je makro okolje ugodno (hitrejše dvigovanje obrestne mere v Euro coni kot na japonskem) toda kot si rekel - ko so vsi za, potem je včasih dobro pogledat v nasprotno smer...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...