LUKA KOPER IN MADŽARI
Danes je Luka Koper objavila zanimivo novico o prihodnji angažiranosti na madžarskem trgu. To je vsekakor dober korak, ki pa bo moral biti podprt tudi s strani slovenske vlade - predvsem v smeri izgradnje drugega tira.
Obstaja namreč realna nevarnost, da Hrvati z velikopoteznimi idejami kot je na primer izgradnja dvotirne železniške proge od Rijeke do madžarske meje (Finance, Večernji List) konkretno odvzamejo posel Luki Koper.
Vir: LJSE
Sicer se konkurence Hrvatov na vrednosti delnic ne opazi, kar gre pripisati predvsem pričakovanem delnem izstopu države iz Luke Koper kot tudi samemu poslovanju. Slednje je dobro, lahko pa bi bilo še bolje, posebej če bi pri projektih kot sta npr. Drugi tir in Tretji pomol zaznali močnejši utrip.
2 komentarja:
Saj ne da ne bi želel Luku Koper vse najboljše kot pač edini domači luki, vendar z investicijskega vidika je Luka Rijeka glede na trenutna vrednotenja veliko bolj zanimiva naložba z izrednim potencialom za rast. Njenih prednosti pa se v škodo Luke Koper zavedajo tudi Hrvati, kateri bodo svojega bodočega paradnega konja podprli (seveda finančno in lobistično s pomočjo politike) po najboljših močeh. Bojim se samo da ko bo naša vlada dojela, da bi to morala početi tudi ona, bo že prepozno...
Sicer nisem inženir, vendar pa že bežen pogled na zemljevid utrne misel, da lahko Hrvatje uresničitev projekta v navedenem terminskem planu le sanjajo. Poleg tega je tu še vprašanje suprastrukture in kompatibilnosti z RGW projektom.
Slika je jasna: trdobučna domačijskost in parcialni interesi vrhovnih slovenskih Janezov vs. geomorfologija in "balkanstvo" (v najširšem pomenu) "Lipe naše".
Objavite komentar