četrtek, november 30, 2006

ZAVAROVALNICA TRIGLAV IN DOKAPITALIZACIJA

Danes sem imel zanimivo izkušnjo in sicer sem poskušal kot pooblaščenec delničarja vpogledati v gradivo o ekonomskih učinkih izrabe pričakovanih dokapitalizacijskih sredstev Zavarovalnice Triglav.


Ob vstopu v poslovno stavbo se vratarju o tem dokumentu ter možnosti vpogleda vanj ni nič sanjalo. V bistvu je celo komentiral, da "njega o tem niso nič obvestili", kar je seveda rezultiralo v nekaj minutnem čakanju na pravo osebo.

Preden sem dobil dokument na vpogled sem podpisal izjavo o varovanju poslovne skrivnosti, a žal v prebiranju dokumenta nisem dolgo užival, saj je pravnik zavrnil pooblastilo, ki sem ga imel.

Pooblastilo se je namreč nanašalo na glasovanje na skupščini in ne na vpogled v gradivo...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Živjo,

S pooblastilom si se pa malo uštel ;) Sicer pa, se ti zdi trenutna cena 35.000,00 na sivem trgu v primeru dolgoročnega vlaganja primerna za potezo BUY?

Hvala,
b

Matej Tomažin pravi ...

Tudi 35.000 tolarjev je zanimiva cena, samo odvisno za kakšno obdobje investiraš. Daljše kot je, bolj je zanimiva...

 
Zgoraj zapisane misli so moje osebno razmišljanje in v nobenem primeru ne predstavljajo kakršnegakoli investicijskega priporočila. Za to se obrnite na vašega borznega posrednika...